1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1081873

Sv: Silly season 08/09
Skarin: Ja OM det inte redan är försent. Uppförsbacken o poäntappet i början kan ställa till mycket.

Men OM man ska se positivt i det hela så behöver vi ju bara vara bland dom åtta för att spela slutspel o där kan allt hända.
Det är tätt i ES just nu, (som tur är för oss just nu) vi har 2 poäng till Hv på 8:e platsen o 3 poäng till sista.

Men nu måste vi börja vinna 3 poängare. Luleå borta o LHC hemma innan uppehållet 6 pinnar där "Eureka"!
0 pinnar då är vi sist under uppehållet!

Under uppehållet tror jag att vi har minst 2 nyförvärv men det är ju bara vad jag tror.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.