1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1081948

Sv: Fint främmande
Ambroo: Sen vet jag inte om jag gillar det faktum att man har tre underpresterande spelare i samma kedja. Sundh såg ju riktigt het ut på försäsongen men sen har ingenting fungerat. Bagarn kan gott centra en andra-femma med Hynning och Svensson/Sundh/Pääjärvi. Tillbaka med Wandell i första tillsammans med Pyörälä och Tenkrat, blir iaf skaplig speed i den formationen.

Plocka hem Erik trots utebliven succé i Löven eller spela Jonte/Lander/Samuelsson som tredjecenter.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.