Inlägg: 1082875
Svarskommentarer
Sv: Perzona Non Grata
RED DEVILS: Pärsinen har alltid varit grym så det är ingen överraskning, synd både för TIK och honom själv att han ska vara så skadad dock.
Sv: Perzona Non Grata
RED DEVILS: Pärsinen har alltid varit grym så det är ingen överraskning, synd både för TIK och honom själv att han ska vara så skadad dock.
Sv: Perzona Non Grata
RED DEVILS: Härligt om Pärsinen kommer tillbaka, och sen Styf och Åkerlund som hjälper Backlund. Då vänder det nog.....
Sv: Perzona Non Grata
RED DEVILS:
Pärssinen mötte jag på lidl igår kl 17:30 han skulle nog köpa chips till matchen,men jag hoppas han inte har den tv kanalen för då lär han ha grinat för han är ju den spelare med mest hjärta för laget.
Pärssinen mötte jag på lidl igår kl 17:30 han skulle nog köpa chips till matchen,men jag hoppas han inte har den tv kanalen för då lär han ha grinat för han är ju den spelare med mest hjärta för laget.
+ 1
nr71 följde inte heller med på bortamatcherna när han var avstängd, kanske därför det gick bra. Hur kan han hänga ut en kompis? lägre än glocalnet.
Erik A frågde en person i TIK varför han fick så lite speltid, svaret blev: fattar du ingenting skall du ha skriftligt på det också. Det är feedback det. NOT
Bagarn behöver ny omgivning i kedjan, och sätt in han som förste center så lossnar det.