TobiasThyr: m, och alla bilder på Kenta i filmen blir man helt berörd, den mannen har respekt! vad har vi nu? en Challe som bara skrattar bort allt och vill ha mer konflikter i sitt eget lag!!! fy fan!
Inlägg: 1082993
Svarskommentarer
Sv: Perzona Non Grata
Blizzard: ajo, jag gillar challe som person till början med sina spydiga uttalande. men börjar starkt tvivla på hans tränar egenskaper ! vi skulle haft nån med lite stake i som inte tvekar att ryta i åt spelarna om dom underpresterar eller bänka dom som inte presterar alls !
Sv: Perzona Non Grata
Blizzard: Minns jag fel, eller klagade ni inte nästan lika mycket på Lill-Kenta innan han lämnade Timrå som ni nu klankar ner på Challe?