1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1082993

Sv: Perzona Non Grata
TobiasThyr: m, och alla bilder på Kenta i filmen blir man helt berörd, den mannen har respekt! vad har vi nu? en Challe som bara skrattar bort allt och vill ha mer konflikter i sitt eget lag!!! fy fan!

Svarskommentarer

Sv: Perzona Non Grata
Blizzard: ajo, jag gillar challe som person till början med sina spydiga uttalande. men börjar starkt tvivla på hans tränar egenskaper ! vi skulle haft nån med lite stake i som inte tvekar att ryta i åt spelarna om dom underpresterar eller bänka dom som inte presterar alls !

Sv: Perzona Non Grata
Blizzard: Minns jag fel, eller klagade ni inte nästan lika mycket på Lill-Kenta innan han lämnade Timrå som ni nu klankar ner på Challe?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.