Paddan: jag klaga nästan aldrig på lill-kenta (nästan). Men på slute när man fick veta att han skulle byta klubb då började jag klaga jätte mycket bara för att hindra sorgen, jag försökte hitta alla fel så inte smällen skulle ta lika hårt!
Inlägg: 1082997
Svarskommentarer
Sv: Perzona Non Grata
Blizzard: Vad jag minns så ville han själv stanna, men föreningen TIK önskade inte hans tjänster mer.