1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1083027

Sv: Perzona Non Grata
Vad var målsättningen jo inte förlora 2 matcher i rad.vore väl bättre om de försökte vinna varannan istället.

Svarskommentarer

Sv: Perzona Non Grata
Jag tycker som så här...
En slutgiltig lösning om vi ska kunna rädda vår heder.

Släpp iväg Pärssinen, Hedström och Skogs. Bryt deras kontrakt omgående och värva nya spelare. Dessa tre har i mina ögon inte levererat ett piss på mycket länge. Herr Lindquist!!!, börja jobba tack.
Detta är sedan länge konstaterat att detta inte funkar alls. Ta och värva in spelare som har lite hår på pi**en. Som vågar ta för sig och inte kliver undan och släpper pucken när en motståndare kommer emot honom.


DET BEHÖVS STAKE I LAGET NUUUU !!!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.