1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1083459

Sv: Apropå nånting...
Dream Team: Snacka om skämt till upplägg detta är. Han får alltså stå i båset ikväll men kan sedan bli avstängd ytterliggare. Det är ju för fan elitidrott det handlar om. Sånt här ska ta max två dagar att bestämma.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Frella: Nu när dom skickar mäkiaho, va tänkte dom då med!!!!
han är ju bättre än jonte i allafall..

i rätt sällskap är han grym.
han har en fantastisk fysik teknik, skridskoåkningen kanske inte är den bästa men han är otroligt smart i trånga lägen!! där man ofta hamnar.

finns andra spelare som man kan skicka...

i rätt sällskap skulle han garanterat lossna..


men men vi spar på skiten i stället, ja tror dom är för fega för att säga ifrån med dom som varit länge i klubben. som om dom vore bästa polare,

uselt agerat timrå.
släng spelare istället för agera en bra start tycker jag hahahahaha

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer