Det verkar så, alla finnar stangerar i utvecklingen, utom Challes finne på näsan förståss, han ger aldrig upp. :-)
The Fat Bastard @ Costa del Sol
HAHAHAAH ÅRETS BÄSTA INSLAG!!
ja de stämmer timrå gör finnarna sämst. kan inte vara skoj att lira i Timrå nu, klart att dom söker sig bort, timrå har bra spelare på papperet, klart att det finns andra som rycker i dom när dom vet att dom kan mycket bättre men inte i timrå längre.
se på sundsvall, ett skitlag på papperet men dom är där å krigar!! för dom har en bra målvakt !!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Anonymous:
Det verkar så, alla finnar stangerar i utvecklingen, utom Challes finne på näsan förståss, han ger aldrig upp. :-)
The Fat Bastard @ Costa del Sol
HAHAHAAH ÅRETS BÄSTA INSLAG!!
ja de stämmer timrå gör finnarna sämst.
kan inte vara skoj att lira i Timrå nu, klart att dom söker sig bort, timrå har bra spelare på papperet, klart att det finns andra som rycker i dom när dom vet att dom kan mycket bättre men inte i timrå längre.
se på sundsvall, ett skitlag på papperet men dom är där å krigar!! för dom har en bra målvakt !!
BACKLUND FÖRSVINN!!!!!!