RTS: Tycker nr 3 sköter sig. Nr 2 däremot är en katastrof i egen zon. Duktig i PP dock. Vi har två riktigt bra backar Lehtonen och Mr Styf. Resten kan man önska lite mer av. Skulle vilja tillägga att Dansken gjorde en typiskt Backe match. Svajigt, osäkert, några riktigt bra räddningar och ett skitmål.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Skulle vilja tillägga att Dansken gjorde en typiskt Backe match. Svajigt, osäkert, några riktigt bra räddningar och ett skitmål.
Klart å betallt....