Hehehehehehehehe =D Wernblom lägger av med omedelbar verkar :D
Inlägg: 1084125
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
...så tycker jag att det är alldeles för mycket negativa vibbar just nu.
More Positiv Vibes, Dudes! Please.
More Positiv Vibes, Dudes! Please.
Sv: Apropå nånting...
Mathias:
" Wernblom lägger av med omedelbar verkar :D"
Inte en dag för tidigt!!!
" Wernblom lägger av med omedelbar verkar :D"
Inte en dag för tidigt!!!