Inlägg: 1084703
Svarskommentarer
Sv: Silly season 08/09
Raggaren Putte: Det är väl ingen som är elak på Bogg, det här är väl minst av allt hans fel?
Sv: Silly season 08/09
Raggaren Putte: Ingen som hatar han, bara att många är missnöjda med att lägga pengarna på honom, och han verkar juh inte vara så billig heller.
Hoppas han gör bra ifrån sig.
Hoppas han gör bra ifrån sig.
Har vi tur kanske han kan elda på Skogsarn lite också av bara farten.