Välkommen då Håkan Bogg - Men någon frälsare är du fan i mig inte!
Inlägg: 1084711
Svarskommentarer
Sv: Silly season 08/09
Äsch vakna nu grabbar,hur många seriösa trodde kontiola eller liknande spelare skulle komma?
Bogg är en bra värvning han har erfarenhet från kvalspel sen tidigare.
Sen lovar jag att han klättrar förbi får grymma 275 000kronors spelare i poängligan efter 5-10 matcher hehe.
Bogg är en bra värvning han har erfarenhet från kvalspel sen tidigare.
Sen lovar jag att han klättrar förbi får grymma 275 000kronors spelare i poängligan efter 5-10 matcher hehe.
Sv: Silly season 08/09
Mathias:
Tycker att detta är ett hån mot Erik Andersson, nu lär han ju bli kvar i Löven. Frågan man ställer sig då är hur motiverat Bagarn kommer att spela efter detta beskedet.
Tycker att detta är ett hån mot Erik Andersson, nu lär han ju bli kvar i Löven. Frågan man ställer sig då är hur motiverat Bagarn kommer att spela efter detta beskedet.