Inlägg: 1084742
Svarskommentarer
Sv: Silly season 08/09
U137:
2004-2005 Mora Elitserien 48 5 7 12
2005-2006 Mora Elitserien 39 3 14 17
2006-2007 Mora Elitserien 50 10 21 31
2007-2008 Mora Elitserien 50 4 16 20
Exakt så ofta hamnade han i protokollet...det finns garanterat sämre centrar men det suger fortfarande lika hårt.
2004-2005 Mora Elitserien 48 5 7 12
2005-2006 Mora Elitserien 39 3 14 17
2006-2007 Mora Elitserien 50 10 21 31
2007-2008 Mora Elitserien 50 4 16 20
Exakt så ofta hamnade han i protokollet...det finns garanterat sämre centrar men det suger fortfarande lika hårt.
Sv: Silly season 08/09
U137: mmm ungefär så jag minns det också. Ja låt se om han nu faktiskt är klar - Expressen har ju fuckat upp förr... Men ja, jag tycker det är en helt ok värvning iaf. Förutsatt att han är värvad ifrån de pengar Timrå la på Mäkiahos.
Vad jag kommer ihåg från Moras ES-äventyr så förekom namnet Bogg ganska ofta i matchsammandragen och även i målprotokollet. Dock känns det som om det är en rejäl chansning.