1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614732 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1084751

Sv: Silly season 08/09
Yellowcard: Jag tror han är värvad för Hahls potentiella lön som gick upp i rök =)

Svarskommentarer

Sv: Silly season 08/09
Frella: Är nog bara konstatera att det kommer bli många sådana här värvningar framöver (även om vi håller oss kvar). TIK omsätter knappt 100 miljoner och enligt mig så tappar man i attraktionsvärde för varje dag som går. Vi är ett mittenlag som bäst. Nu är vi dock nere i skiten. Frågan är hur länge?

Sammanfattningsvis är det nog bara att börja vänja sig. Fråga Ewa Lindstrand.

Det är så här vi är.

Sv: Silly season 08/09
Frella: hehe.. fan löner osv. borde vara offentligt.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.