1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1084768

Sv: Silly season 08/09
Ja jag har spenderat 30 minuter åt att kolla vilka Amerikanare/Kanadicker i åldersgruppen 29-35 som är centrar och spelar i AHL! Tänk om våra sportchefer hade gjort det istället för att suttit och smällt i sig 4kg mat på lunchen och skrivit kontrakt med bogg?

Svarskommentarer

Sv: Silly season 08/09
kaofl: Marty Murray skulle jag villja se i timråtröjan till vinte:)

Sv: Silly season 08/09
kaofl: Tycker du verkligen att det är läge att sitta och vara lustig? Tror du att AHL är någon sorts låtsasliga som svenska elitserien kan plocka ur bäst man vill? :)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.