Dubbelt så dåligt ?
Inlägg: 1084858
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
actionleif: Vadå dubbelt så dåligt, det är väl bra att det är 2 dommare, tycker att dommarnivån på våra svenska dommare håller hög klass.