Inlägg: 1084960
Svarskommentarer
Sv: Det ser inte bra ut nu å vad händer nästa år...
Bogg är som en klassisk julklapp. Man önskade sig inte långkallingar till jul, men när man väl tar på sig dom är man rätt nöjd över julkappen ändå.
Sv: Det ser inte bra ut nu å vad händer nästa år...
de är bara få här inne som verkar vilja ge Bogg en chans ens.
Några få ord om att han var Capten i Mora samt ass Capten
Några få ord om att han var Capten i Mora samt ass Capten
Timrå har väl en hel hög med producerande spelare?
Blir de då bättre och ta hit en till ego trippad producerande spelare?