1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614881 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1085316

Sv: Silly season 08/09
General_Moisio:

Men hur fan kan du LOVA att "Boggen" gör åt helvete dåligt ifrån sig redan NU? Jag är väl smått skeptisk även själv, men alla dessa redan på förhand sågande inlägg angående denna man får mig att vilja spy. Kan vi inte bara ge Mora-Håkan några matcher först!?

Hedström har dock fått sina chanser. Han får gärna ingå i en ryssfemma även för mig...

Svarskommentarer

Sv: Silly season 08/09
DJ Hemp: Vi får väl se. Han är precis som Skogs kan bara spela i Mora. Punkt slut. Du kommer få se.

Sv: Silly season 08/09
DJ Hemp: Det är väl klart att Boggen kommer floppa, det är ju grisen i säcken. Challe och Linkan har ju aldrig någonsin sett Bogg spelat förut, han kommer ju från Schweiz tror jag (låter svenskt dock).


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer