Tänkte bara slänga in en film som visar vilka defensiva kvaliteér Janne Niinimaa besitter, helt klart inte topp-klass:S
Inlägg: 1085436
Svarskommentarer
Sv: Silly season 08/09
Cartman: Shiiiiiit, trodde ja hade bättre koll på Janne än så och de är tamejfan inte bra när man är o köper korv för att man blir dragen av Darren McCarty, nej han behövs inte till vår hönsgård.
Sv: Silly season 08/09
Cartman: Haha vilket snällt klipp.
Till hans försvar så är det ju spelare som Pavel Bure, Jaromir Jagr, Wayne Gretzky och Peter Forsberg mfl som han missar emot.
De gamla VM-klippen kommer ifrån när han spelade VM som 19-åring i Stockholm 1995 också.
Niinimaa är kort och gott en otrolig talang i grund och botten, på gränsen till underbarn.
Men han har inte lyckats växa sig till den NHL-stjärna man först trodde han skulle bli på grund av att han varit för ojämn och även kommit på kant med coacher etc. Men håller ju i Europa allra högsta toppklass.
Till hans försvar så är det ju spelare som Pavel Bure, Jaromir Jagr, Wayne Gretzky och Peter Forsberg mfl som han missar emot.
De gamla VM-klippen kommer ifrån när han spelade VM som 19-åring i Stockholm 1995 också.
Niinimaa är kort och gott en otrolig talang i grund och botten, på gränsen till underbarn.
Men han har inte lyckats växa sig till den NHL-stjärna man först trodde han skulle bli på grund av att han varit för ojämn och även kommit på kant med coacher etc. Men håller ju i Europa allra högsta toppklass.