1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 10859

Sv: Matchen Modo - Tik
Det är bara att komma igen, vi ligger ju 8a det är inte dåligt, Modo
är starka jämfört med förra Året. Tycker Freddan borde få chansen även om Phillippe är en ny Tim Thomas, Brynäs på Lördag blir tufft
Även om jag tror på en urladdning från TIK. Bästa Backen var ju borta Tjecken, serien är lång, tids nog kommer dom bästa lagen att visa sej . så jag är inte orolig allafall inte för LHC, Luleå AIK med fler som kan tänkas bli räddningsplankor.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.