Nähä? Ja herregud.
Inlägg: 1086177
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Vet inte om nå´n tagit upp det tidigare, men jag surfade in på Wikegaards blogg och fann denna länk.
Riktigt underhållande - påminner en del om Challe, eller? ;-)
Riktigt underhållande - påminner en del om Challe, eller? ;-)
Sv: Apropå nånting...
Tikinmyheart: Den artikeln skrevs i morse. Dagbladets artikel kom mitt på dagen, så den är väl mer up to date?!