Kommer sakna Jonte som person. Det var alltid skitkul att läsa intervjuer och andra mediaframträdanden där han medverkade.
Som spelare kommer jag sakna honom mindre. Han lyckades inte i Timrå efter första säsongen, så är det tyvärr, även om han inte förtjänade riktigt all galla som spytts över honom. Nej, nya tag i KHL, det tror jag är bäst för alla.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Som spelare kommer jag sakna honom mindre. Han lyckades inte i Timrå efter första säsongen, så är det tyvärr, även om han inte förtjänade riktigt all galla som spytts över honom. Nej, nya tag i KHL, det tror jag är bäst för alla.