Inlägg: 1086643
Svarskommentarer
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2008-11-13
Skarin: Pärssinen är enligt han själv riktigt bra i ryggen. Vi kan ju räkna med att han kommer att vara riktigt spelsugen, hoppas att timrå nu matchar honom smart och sparsamt i början. Tycker det är dags att coacha mera i tex powerplay.
Öhgren har visst hittat nya muskler i pärssinens rygg som han inte har tränat på samma sätt tidigare. Nästa säsong eller varför inte nu direkt borde Timrå kontraktera Öhgren till laget som fystränare för ljumsakar, ryggar etc som krånglar varje säsong i TIK.
Men TJ tycker säkert att han är alldeles för dyr...
Öhgren har visst hittat nya muskler i pärssinens rygg som han inte har tränat på samma sätt tidigare. Nästa säsong eller varför inte nu direkt borde Timrå kontraktera Öhgren till laget som fystränare för ljumsakar, ryggar etc som krånglar varje säsong i TIK.
Men TJ tycker säkert att han är alldeles för dyr...
Ut: Mäkiaho, Jonte
In: Bogg
Frågetecken: Pärssinen. Kommer han att hålla? Hur länge håller han denna gång?
Nej, nu är det dags att vi får se lite linjer i spelet och en spelidé. Men det viktigaste av allt blir att jobba som ett lag. Nu måste spelarna ta sitt ansvar och börja visa känslor igen. Nu är det allvar.
Men först Malmö-Leksand.