Så får Elitserien inte direkt bra reklam när HV och LHC förlorar och förlorar, man skämms över ligan vår.
Inlägg: 1086694
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Snoop: Ja men stackars HV och LHC har ju sååå pressat schema! ojoj så farligt
Tjobba: Skit kul faktist :) man vågar knappt tänka tanken, Sundsvall i ES (!!)
nu kommer nog inte detta hända om det inte blir en Rögle fast snäppet värre, men tänk vilket jäkla Elitserie derby 2mil ifrån varran!
Tjobba: Skit kul faktist :) man vågar knappt tänka tanken, Sundsvall i ES (!!)
nu kommer nog inte detta hända om det inte blir en Rögle fast snäppet värre, men tänk vilket jäkla Elitserie derby 2mil ifrån varran!
Sv: Apropå nånting...
... Så är jag grymt imponerad av Sundsvall Hockey! Laget ligger tamej fan 4 (!!!) i Allsvenskan.
Playoff känns riktigt rimligt faktiskt. Riktigt kul, fortsätt så, Bobcats !
Playoff känns riktigt rimligt faktiskt. Riktigt kul, fortsätt så, Bobcats !