Simmalugnt: Har jag missat något? Det där måste ju vara något slags utstuderat skämt? Säg att det är ett skämt...
Inlägg: 1086746
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olle:
Hittade den genom länken.
Challe är ju ett stort jävla skämt men tävlingen verkar tyvärr inte vara det.
Hittade den genom länken.
Challe är ju ett stort jävla skämt men tävlingen verkar tyvärr inte vara det.
Länkar:
http://www.ata.se
http://www.ata.se