nixXz: Och NU gillar vi dommaren igen!;)
Inlägg: 1087051
Svarskommentarer
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2008-11-13
Bigthelin: Jag hatar honom bara ännu mer. Det där är två minuter för highstick och idioten känner att det inte är befogat att plocka ut frölundaspelaren eftersom han dömer bort ett mål som aldrig ens skulle bli ett mål.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2008-11-13
Bigthelin: kommentera inte stavningen.... domaren ska det såklart stå.