Långben: Moe behöver nog landa lite. Han har haft en "streak" av bra matcher men i dom 2-3 senaste så har han spelat ofokuserat. Han bör nog kanske nöta lite bänk i tredje.
Inlägg: 1087121
Svarskommentarer
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2008-11-13
Olle: Om de är någon som ska nöta bänk så är de väl endå RJ, killen tar match efter match många onödiga utvisningar och jag tycker inte Moe är sämre än någon annan back idag.