Lyssnar på radio jag, stämmer det att, enligt vad kommentatorn säger, Wandell är helt otrolig ikväll?
Inlägg: 1087210
Svarskommentarer
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2008-11-13
Måste säga att detta är det bästa scenario jag kunnat tänka ut angående omstarten.
Timrå vinner.
Backe håller nollan.
Boxplay funkar bra.
Bogg stabil, håller ihop.
Inga nya skador.
Timrå vinner.
Backe håller nollan.
Boxplay funkar bra.
Bogg stabil, håller ihop.
Inga nya skador.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2008-11-13
JAJAMEN! 3p och en nolla i bagaget! Helt otroligt skönt!! GOTT GRABBAR!
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2008-11-13
tikrobin: Ja han är bra. nyss så åkte han åttor runt frölundas försvarare;)
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2008-11-13
Fan, vem trodde att TIK skulle ta 3p på grund av bra målvaktsspel av Backe och bra försvarsspel...