Manderville: Ja, vi vinner när Jonte inte är med verkar det som, det borde betyda enbart segrar resten av säsongen... ;-)
Inlägg: 1087253
Svarskommentarer
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2008-11-13
Laken: haha, men om inte läkar undersökningen går igenom får vi dras med jonte och förluster