dr-nix: SJÄLVKLART behöver vi fortfarande värva backar! Det har inte ändrat sig. Kanske också en klasscenter till. Men målvakts- och ytterforwardssidan behöver vi inte röra.
Inlägg: 1087274
Svarskommentarer
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2008-11-13
Laken: jo fast om man ska prioritera (TIK är som bekant inte gjorda av pengar) så väljer jag nog en back.