Inlägg: 1087309
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ninnema och Jämtin in i laget vore kannon då är man lugn bra krigat över hela tre perioder grabbar och challe vann klart över sur kopian (hardy nilsson) Dahlen den matchen oxå,,,,,,
Sv: Apropå nånting...
Men när skall Malin Janssons skit bort, är ju för fa,,, nedvärderande att det skall få vara kvar...... Var positiva denna afton...
Södertälje hemma, Färjestad borta, Luleå hemma, Linköping borta.
Tre-poängare på hemmaplan mot bottenkonkurrenter och en äckligt defensiv hockey i de svåra bortamatcherna - ungefär som idag. Se de som försvarsspelsträning och försök ta några bonuspoäng i LLA och Cloetta Center. Då ser det bra ut!