1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1087309

Sv: Apropå nånting...
Nu har vi:

Södertälje hemma, Färjestad borta, Luleå hemma, Linköping borta.
Tre-poängare på hemmaplan mot bottenkonkurrenter och en äckligt defensiv hockey i de svåra bortamatcherna - ungefär som idag. Se de som försvarsspelsträning och försök ta några bonuspoäng i LLA och Cloetta Center. Då ser det bra ut!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Ninnema och Jämtin in i laget vore kannon då är man lugn bra krigat över hela tre perioder grabbar och challe vann klart över sur kopian (hardy nilsson) Dahlen den matchen oxå,,,,,,

Sv: Apropå nånting...
Men när skall Malin Janssons skit bort, är ju för fa,,, nedvärderande att det skall få vara kvar...... Var positiva denna afton...

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...