Inlägg: 1087382
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Jag är väldigt orolig för att många supportrar kommer att sväva upp i det blå nu... Förlust i nästa (hemma)match och vi är långt nere i skiten igen!
Vi måste fortfarande värva (undertecknad vill alltjämt ha två backar och en klasscenter) för att jag ska känna mig säker på att undvika Kvalserien.
Men det viktigaste är att vi prioriterar defensiven samt spelar som ett LAG även i nästa match !
Vi måste fortfarande värva (undertecknad vill alltjämt ha två backar och en klasscenter) för att jag ska känna mig säker på att undvika Kvalserien.
Men det viktigaste är att vi prioriterar defensiven samt spelar som ett LAG även i nästa match !
Vem vet, han kanske känner sig som en Gud i vita benskydd och det var det som behövdes för att hålla nollan;)