Inlägg: 1087438
Svarskommentarer
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2008-11-13
Olle: Riktigt irriterande artikel, fan vad arg jag blev så här sent åxo -.-
OK Backe försöker ju förhelvete stå på skridskorna så gott han kan men snubblar till i någon sekund för att klubban SLOG TILL backe (inte backa som "skallar" klubban) i detta skede skjuter Frölunda spelaren!
Pinsamt gnälligt av Karl MoDo varning!
OK Backe försöker ju förhelvete stå på skridskorna så gott han kan men snubblar till i någon sekund för att klubban SLOG TILL backe (inte backa som "skallar" klubban) i detta skede skjuter Frölunda spelaren!
Pinsamt gnälligt av Karl MoDo varning!
Karl Fabricius låter verkligen som en god förlorare, speciellt när man ser bilden där fabricius klubba ligger som en snara runt halsen på backe och han förflyttar sig i sidled för att mota ett skott på andra stolpen.
Sen avslutar han lite vackert med "Det är väl synd att domaren går på det", som om Timrå verkligen var det lag som hade fördel hos domaren i afton...