Inlägg: 1087465
Svarskommentarer
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2008-11-13
Tvåtallar: Pinsamt eller inte, Indianerna kände sig berövade på ett mål och i förlängningen matchen. "Död-säl-syndromet".
Det är stora ord spelarna häver ur sig, något för Diciplinnämden?
Jag är då nöjd med domherre Sjöberg.
Sen avslutar han med att säga att det ska bli skönt att få revanch så fort mot Brynäs. Som den matchen redan är vunnen.