Har en liten efterlysning. Jag söker Timråsupportrar bosatta i Hudiksvall. Om det är någon som är bosatta i Hudik som skall på matchen TIMRÅ-FÄRJESTAD 13 december (Lucia) och bilar upp så skulle jag vilja lifta ner till Hudiksvall efter matchen. Tänkte gå ut och dansa till Lasse Stefanz!
Men sista bussen med X-trafik detta datum går 18.05 ifrån Sundsvalls busstation. Och det blir på tok för tajt när matchen börjar 16.00.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Har en liten efterlysning. Jag söker Timråsupportrar bosatta i Hudiksvall. Om det är någon som är bosatta i Hudik som skall på matchen TIMRÅ-FÄRJESTAD 13 december (Lucia) och bilar upp så skulle jag vilja lifta ner till Hudiksvall efter matchen. Tänkte gå ut och dansa till Lasse Stefanz!
Men sista bussen med X-trafik detta datum går 18.05 ifrån Sundsvalls busstation. Och det blir på tok för tajt när matchen börjar 16.00.
Ni kan svara mig via mejlfunktionen!
Tackar på förhand!