falo: Alltid Rött ! Alltid Rätt ! nu jävlar går vi raakt UPP ! :D
Inlägg: 1088286
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
TobiasThyr: och det är ju så det spritter i kroppen när man sitter och tittar på youtube på alla härligheter som timrå har gjort så man längtar värkligen att få uppleva framtiden med detta undrabara lag
TIMRÅ IK VI GER ALDRIG UPP
TIMRÅ IK VI GER ALDRIG UPP