1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1089491

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-11-20
TobiasThyr: FY! Inte stava fel på timråspelarnas namn. Pärssinen ska det stå!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-11-20
Cartman: oj vad skrev jag då ^^ ber så hemskt mycket om ursäkt. haha

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-11-20
Jag tycker man ska spela Pärssinen i 3:e eller 4:e kedjan. Anledningen är att när han spelar i första eller andra så för han möta rutinerade killar som vågar gå in och smälla på mot motståndarnas stjärnspelare och då blir skaderisken större, men om man spelar han i 3:e eller 4:e så får han möta lite yngre killar som inte smäller på så mycket, och då borde han kunna vara lite mer kreativ utan att han behöver få slag och klubbor i ryggen.

Och så tror jag att om han skulle påla med lander och dom så skulle dum någ våga ta för sig mer och få den kedjan att börja producera mer med poång.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.