1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614726 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1089686

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-11-20
Skogs startar visst ändå. Det var väl bra att han tillfrisknat. Antar jag.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-11-20
T T: Sedär ja... Annars är det väl en väntad startuppställning, även om jag hade velat se Pärssinen-Bogg-Hynning och Axelsson-Lander-Pääjärvi istället. Bogg-kedjan var svag senast och allra helst offensivt. Man vet ju vad man får i Pärssinen-Hynning, fast jag förstår tänket. Dock håller jag med Hamrin i hans senaste blogg.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.