Skogs startar visst ändå. Det var väl bra att han tillfrisknat. Antar jag.
Inlägg: 1089686
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-11-20
T T: Sedär ja... Annars är det väl en väntad startuppställning, även om jag hade velat se Pärssinen-Bogg-Hynning och Axelsson-Lander-Pääjärvi istället. Bogg-kedjan var svag senast och allra helst offensivt. Man vet ju vad man får i Pärssinen-Hynning, fast jag förstår tänket. Dock håller jag med Hamrin i hans senaste blogg.