Moe forsoker trycka till..hahahaha xD who is he trying to fool? x)
Inlägg: 1089743
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-11-20
saasta: Hånar du Moe ? Han har ju varit hur bra som helst i höst, man ska väl inte håna sina egna men ska man kritisera någon kan man kritisera Skogs som hela tiden stirrar puck.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-11-20
PP-spelet i första gav ju två insikter:
1, Lehtonen, som enda timråback, förstår att man inte behöver skjuta hårt bara man skjuter bra.
2, Sundh skall inte finnas i en PP-uppställning.
1, Lehtonen, som enda timråback, förstår att man inte behöver skjuta hårt bara man skjuter bra.
2, Sundh skall inte finnas i en PP-uppställning.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-11-20
Tur att Backlund spelar bra för våra backar agerar lika ängsligt som vanligt.
Både Chabadas och Omarks genomåkningar var prejande Ferrari mot duttande T-ford.
Både Chabadas och Omarks genomåkningar var prejande Ferrari mot duttande T-ford.