lungan: kollar du matchen Lungan?
Inlägg: 1089793
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-11-20
erathoo: Jepp, typiskt med 2-1 i banken!
Men det gör att det blir en spännande 3:e period!
Men det gör att det blir en spännande 3:e period!
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-11-20
Sjöberg - Kalle Anka domare , crosschecking på Lander är ok men inte livtag på Chabada - suck
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-11-20
Trist om Luleå hade gjort mål på det PP:et. Sjöberg är ett skämt och Landers utvisning likaså.