Skogs skulle nog ha stannat i sjuksängen trots allt. Hans sätt att först spela plockepinn vid sargen för att sen leka följa john väcker ju tankar om hög feber och tunnelseende.
Inlägg: 1089817
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-11-20
Ett psykologiskt skitmål. Tvåmålsledning inför tredje hade nog varit viktigt, Luleå är ju klasser bättre i 5-5 spelet.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-11-20
Ambroo: he he, ja, den mannen - när ska han komma ur svackan....?