jonmannen: Vi får väl hoppas på att Sjöberg fortsätter att hitta Luleåutvisningar för i fem mot fem är de starkare.
Inlägg: 1089824
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-11-20
Ambroo: Det är lite trist att se att Luleå är snabbare på skridskorna när dom spelar på tre femmor på bortais. Det är läge för tenkrat och Pääjärvi att dra upp tempot lite i tredje så dom inte får en chans att andas.