Ambroo: SÅ jävla illa tyckte jag inte att det var med RJ heller, oftast håller han sig på rätt sida av sin gubbe och då finns det fan ingen som kommer förbi honom...dessvärre är det ju den där jävla armen dom få gångerna han verkligen hamnar bakom.
Det värsta med situationen är ju att även om RJ är ett skär bakom så kan inte harjufisken, eller vem det nu var, göra något farligt av pucken så länge RJ är följsam med klubban, det enda han kan göra är att släppa upp pucken till back.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det värsta med situationen är ju att även om RJ är ett skär bakom så kan inte harjufisken, eller vem det nu var, göra något farligt av pucken så länge RJ är följsam med klubban, det enda han kan göra är att släppa upp pucken till back.