Harryhaffa: Nej Pärssinen lirar inte på lördag.
Inlägg: 1090055
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-11-20
Snoop: Men Timo spelar på måndag. Och Wandell, ja han spelade efter höfttacklingen, lite rehab behövdes bara.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-11-20
Snoop: Dock viktigt att Wandell kunde fortsätta spela efter smällen han fick.