1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1090128

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-11-20
Ambroo: Fast är det inte lite med bagarn som det är med Lotvonen? Ingen av dom ska egentligen vara över halva plan. Jag står fast vid att bagarn är en av elitseriens bästa defensiva forwards.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-11-20
Olle: Han har ju trots allt gjort kring tjugo pinnar, eller mer, under sina sässar här så nog bör man kunna kräva lite mer av honom, även om jag också håller Bagarn som en utav seriens bästa defensiva centrar under sina ljusaste stunder. Jag hade iaf förhoppningar om att han skulle ta ytterligare ett kliv offensivt den här säsongen och det tror jag att många andra också hade förväntat sig, men det beror ju även på omgivningen och de har som sagt kört fast ordentlig. Fast visst är sex poäng på 22 matcher, varav ett mål, på tok för dåligt om man ser bara till Johans stats.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer