1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1090134

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-11-20
Cartman: Han skulle faktist kunnat ha legat på typ 25 poäng redan nu, jag är otroligt nöjd med Mikko Lehtonen. I mina ögon våran viktigaste spelare.

Fantastisk helt enkelt. Är övertygad om att han vinner poängligan för backar om han får vara hel

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-11-20
ralus: Om inte mer:) Men för att gämnföra, Mikko Ligger 2:a i backarnas poångliga nu och då har han bara spelat 13 matcher, medans ledande Ragnarsson har spelat 22. Och då har Mikko gjort mer mål än han genom 7 fullträffar, vilket är bäst i Es av backarna:)

Om man gämnför med förra säsången så hade våran målfarligaste back bara gjort 4 mål och det på 50 matcher, då blir man nog glad av att höra att mikko har 7 mål på BARA 13 matcher.

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-11-20
ralus: Ja de NHL lag som plockar Mikko i sommar ska vara jäkligt nöjda, han platsar hur lätt som helst i ett NHL lag.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer