Jag tycker Moe gjorde en bra match, kanske inte matchens lirare, men han var definitivt inte så dålig som du vill ha det. Men det är ju så, vill man se allt i nattsvart - då gör du det också.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag tycker Moe gjorde en bra match, kanske inte matchens lirare, men han var definitivt inte så dålig som du vill ha det. Men det är ju så, vill man se allt i nattsvart - då gör du det också.