ITK: Forwarduppsättningen är ett annat kapitel, här krävs också stora utrensningar samtidigit som jag inser att det kommer bli mycket svårt att behålla kvalitetsspelare som Tenkrat och Pyörälä. Det gäller att värva redan iår för att slippa en bottenposition och sen dras med undermåliga spelare som man bara kan hoppas överprestera.
För vilken toppspelare i sitt sinnes fulla bruk skulle få för sig att gå till ett bottenlag utan ambitionen att vinnan någonting? Eller ambition finns det väl en uttalad om att hamna top4 i år och final nästa år men den som köper det är mer naiv än den naivaste HSaren i mannaminne...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
För vilken toppspelare i sitt sinnes fulla bruk skulle få för sig att gå till ett bottenlag utan ambitionen att vinnan någonting? Eller ambition finns det väl en uttalad om att hamna top4 i år och final nästa år men den som köper det är mer naiv än den naivaste HSaren i mannaminne...