1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1090959

Sv: Linköping - Timrå IK 2008-11-22
Hälge: ja på så vis är det ju väldigt bra :) , gjorde Timrå 2 mål på 3 skott på henriksson ? :P skaplig utdelning ;)


se spelar statistik

Svarskommentarer

Sv: Linköping - Timrå IK 2008-11-22
TobiasThyr: Ja men då räknade dom inte in Landers ribbskott, och Tenkrats slagskott konstigt nog.

Satan i gatan vad skönt detta var.

Dagens toppar blir många.

Moe...... Kommer bli den storback vi längtat efter
Pyörälä.......Förmodligen en av de bästa spelare vi haft i Timrå efter Kung Z
Mikko L.....Kommentar överflödig
Lander.....Var riktigt bra, Dock -vid 1-2målet
Päjjärvi....Var ruskit bra Doch -vid 1-2 målet
Bogg......Vilken jätte i defensiven skriv 3års kontrakt nu.
Wandell.......Bättre än Regin
Lotvonen......Ser bättre o bättre ut.
Bagarn....Är tillbaka
Skogs......Det blir bättre o bättre dag för dag.

Till sist

Kung Backlund..........Satan vad bra du varit länge nu,inte ett bjudmål på 5matcher.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer