Det här var en ganska märklig match. Trots stora svårigheter många gånger att få ut pucken ur zon (inkl icing) så vinner vi. Tycker vi var värd att ha lite flyt ikväll.
Det här var hur viktigt som helst!
Sist men absolut inte minst. Backlund har blivit en grymt bra målvakt helt plötsligt. Jag var aldrig nervös när puckarna kom mot honom. Äntligen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det här var hur viktigt som helst!
Sist men absolut inte minst. Backlund har blivit en grymt bra målvakt helt plötsligt. Jag var aldrig nervös när puckarna kom mot honom. Äntligen.